top of page
Search

מה ההבדל בין גישור, ייעוץ זוגי ואימון גירושין?


מתקשים להבין מה ההבדל בין גישור, ייעוץ זוגי ואימון גירושין? 

תנו לי לעשות לכם סדר ולספר לכם על שלושת הכובעים המקצועיים שלי:


🌿כמגשרת אני מדריכה זוגות שהחליטו להיפרד כיצד להגיע להסכמות הדדיות והוגנות המותאמות לצרכים הרגשיים והפרקטיים שלהם. אני עוזרת להם לשמר תקשורת אפקטיבית גם לאחר הגירושין כמשפחה מפוצלת. היתרונות הבולטים הם חוויית גירושין ידידותית יותר בסביבה שיתופית ובמינימום זמן ועלויות. הגישור מאפשר שליטה מלאה על התוצאה מחוץ לכותלי בית המשפט.


🌿כיועצת זוגית אני עובדת עם זוגות שמתמודדים עם משבר או קשיים בזוגיות במטרה לחזק את הקשר, לשפר את התקשורת והאינטימיות ביניהם על מנת לאפשר להם לחיות  חיים מאושרים יותר למענם ולמען ילדיהם. הייעוץ הינו עבודה משותפת לשינוי ושיפור מיומנויות תקשורת, הגברת אמפטיה, הקשבה לצרכים ואימוץ דפוסים חדשים. כל זאת בסביבה בטוחה שמאפשרת פתיחות וביטוי רגשות.


🌿כמאמנת גירושין אני תומכת ומדריכה יחידים (הפעם לא זוגות) בתקופה כל כך מאתגרת של פרידה וגירושין ועוזרת להם להתמודד עם הקשיים והשינויים החדים. זהו תהליך אימוני המתמקד בהיבט הרגשי, הלוגיסטי והמשפטי הכרוך בפרידה וגירושין. אימון זה יכול לקרות בכל שלב של הפרידה החל מההתלבטויות האם להיפרד ועד לתמיכה לאחר השינוי בסטטוס ובאורח החיים החדש.


אם אתם או מישהו סביבכם נמצא כרגע בצומת דרכים בזוגיות וצריך את עזרתי באחד מהכובעים הללו, אל תהססו ליצור קשר. שיחת ייעוץ ראשונית היא ללא התחייבות.


מידע נוסף באתר שלי https://www.talimediation.com/ 


בברכה

טלי




bottom of page